czwartek, 1 stycznia 2015

Ciuchcia z imieniem

Remont pokoju Szymka zaczęliśmy coś koło kwietnia kiedy to "wyprowadziłam" z niego moje biuro. Postanowiliśmy zrobić kolorowy wesoły pokoik w tematyce POJAZDY:). Pierwszym pomysłem była ciuchcia z imieniem. Ze względu na brak sprzętu a pewnie i umiejętności do wycięcia napisu zleciłam jego wykonanie w 6 mm sklejce firmie znalezionej na allegro. Zaprojektowałam wagoniki, przesłałam projekt i za kilka dni otrzymałam przesyłkę: 

Pomalowany farbami akrylowymi wyglądał tak:

Później została podrasowana lokomotywa i miś zyskał buzię.

Przygotowana została ściana:

tory wykonane ze sznura - klejone do ściany patexem

Na koniec dodałam dym zrobiony z białego filcu - kupiłam zestaw podkładek pod krzesla w których był większy arkusz który sobie podocinałam w odpowiednia kształty chmurko-dymko podobne
Wagoniki połączyłam ze sobą spinaczami biurowymi. Ciuchcia przymocowana zostałam taśmą dwustronną patexu. Jako dyspenser posłużył drewniany kątownik docięty na odpowiednia kawałeczki


2 komentarze:

  1. Wow! To jest dopiero kreatywność! Też bym się zastanawiała nad 3 ścianą. Może coś z wykorzystaniem farby tablicowej?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Tak właśnie myślałam na farbą tablicową tylko w tym "wolnym" kącie stoi krzesełko i stolik i zeby coś napisać na tablicy musiałby wszystko wyciągać bo pokoik ma niecałe 7m2 wiec wszystko musieliśmy zorganizować co do centymetra. Drugim pomysłem był jakiś oryginalny zegar. I tablica i zegar są jeszcze do przemyślenia:)

    OdpowiedzUsuń