poniedziałek, 4 maja 2015

Metamorfoza stolika LACK

W internecie można znaleźć mnóstwo pomysłów na nowe życie stolika lack z Ikei. Nasz miał zniszczony blat, wiec do mieszkania się nie nadawał i miał być po prostu ławą, na której miały stać doniczki z kwiatkami na balonie. Podnim ułożyłam niezbędne balkonowo-ogrodnicze rzeczy. Trzeba było je jednak ukryć, bo ten misz-masz nie wyglądał za ciekawie. Z pomocą posłużyła nam półka ze stolika + 2 zawiasy ze starych mebli. Półkę trzeba było dociąć, tak aby i płotek się zmieścił i szafka dała się otworzyć. Oto efekt:

1 komentarz:

  1. No ja nigdy nie robiłem takich rzeczy, ale jak widać można nadać drugie życie starym meblom. Chociaż jeżeli chodzi o sypialnię to najbardziej pasują mi nowe łóżka oraz materace. Dlatego w salonie https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-wroclaw-giant-meble/ udało mi się kupić wszystko to czego poszukiwaliśmy.

    OdpowiedzUsuń