poniedziałek, 18 maja 2015

Zagłówek do łóżka

Powoli zaczynamy tworzenie sypialni, bo jak na razie śpimy w pomieszczeniu magazynowo-sypialnianym. Wszystko co zbywało/nie mieściło się w pozostałych pokojach wylądowało właśnie w naszej sypialni. Tak więc nadchodzi pora na zrobienie porządku i tam. Zaczynamy od łóżka. Mamy najprostsze drewniane łóżko i postanowiliśmy zrobić do niego zagłówek. Początkowo chciałam wielki zagłówek prawie na całą ścianę, ale zostałam przegłosowana. Poszło szybciej niż myślałam. Koszt zagłówka to ok 50 zł - płyty pochodzą ze starych mebli.


Najpierw otulinka + gąbka + płyta + materiał (nubuk) i wszystko "spiete" zszywaczem

Ostatecznie stanęło na 4 panelach. Złączone zostały deskami które jednocześnie były "nogami" zagłowka

Wiszące z boków resztki materiału zawinęliśmy na nogi

Całość wkrętami zamocowana została do naszego łóżka - zdjęcia brak bo za mało miejsca było:)


 Gotowe:) 
Efekt nam się bardzo podoba.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś bardzo lubi zagłówki to jak najbardziej takie rozwiązanie jest dla niego. Mi najbardziej odpowiadają łóżka z firmy https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200 i wydaje mi się, że nie ma lepszego wyboru. Oczywiście wszystko zależy od tego co nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kiedyś takie rzeczy robiłam i wiem jak ważną sprawą jest również to aby przede wszystkim zlecić niektóre czynności dla dobrego tapicera. Ja korzystałam z usług https://tapicer.warszawa.pl/ i moim zdaniem to był bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń